Returnări

În cazul în care produsul comandat nu este pe placul dumneavoastră îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorică a acestuia în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fără invocarea vreunui motiv și fără penalități, dumneavoastră suportând costul returului, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii în domeniul comerțului la distanță.

Produsele purtate NU se pot returna sau schimba. În cazul în care produsele prezintă defecte, avem rugămintea de a ne notifica în scris în maxim 24 de ore de la data primirii coletului.

În cazul comenzilor deja achitate pe care clientul nu le ridică, vom rambursa suma aferentă produselor comandate, fără taxa aferentă serviciului de curierat.

Serviciul suplimentar de ambalare cadou al produselor NU se poate returna odată ce bunurile au fost ambalate, și prin urmare, serviciul a fost furnizat. 

Returnarea produselor se face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului DUPĂ CE NE-AȚI NOTIFICAT ÎN SCRIS pe e-mailul hello@wevelvet.ro oferindu-ne următoarele informații:

- numărul comenzii;

- numele și prenumele;

- contul IBAN în RON și banca la care acesta este deschis împreună cu numele deținătorului contului în cazul în care nu coincide cu cel de pe care ați făcut comanda.

Ne rezervăm dreptul de a NU accepta primirea coletelor retur fără notificare scrisă în prealabil.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza și de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește condițiile de retur.

Condiții de returnare a produselor:

  • Produsul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie împachetat corespunzător, cu ambalajul primit inițial, inclusiv folia cu bule
  • Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost primit, cu toate etichetele însoțitoare, fără urme de uzură, pete, lovituri, tăieturi sau zgârieturi în maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestuia
  • În cazul promoțiilor/ofertelor de tip "1+1” sau "2+1" în care reducerea este acordată cu condiția achiziționării mai multor produse, returnarea este posibilă doar cu condiția returnării tuturor produselor a căror cumpărare i-a oferit clientului posibilitatea participării la ofertă/promoție. 

  • În perioada desfășurării campaniilor ”Ceas Oferit” și "Cadou Oferit la orice comandă”, returnarea produselor este posibilă doar cu condiția returnării tuturor cadourilor oferite în comandă și cu toate accesoriile acestora (cartonaș We Velvet, folie transparentă, săculeț colorat).
  • În cazul în care doriți retragerea din promoția ”Ceas Oferit” prin efectuarea returului care cuprinde unul sau mai multe articole, returul va fi acceptat numai împreună cu restituirea ceasului primit în cadrul promoției.

Dumneavoastră sunteți responsabil pentru deteriorarea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse către We Velvet.

Returul pentru "WE VELVET FACE & BODY SHIMMERING OIL", "WE VELVET GLOW SPRAY - FACE & BODY ILLUMINATOR" , "WE VELVET COMPLETE BEAUTY - SHIMMERING OIL & GLOW SPRAY" se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului numai în următoarele condiții:

  • Produsul nu a fost testat sau utilizat
  • Ambalajul nu a fost deteriorat în perioada în care s-a aflat în posesia dumneavoastră

Dreptul de retragere din contract NU se aplică în următoarele circumstanțe:

- ați deschis ambalajul produsului cosmetic/alte produse care intră în contact cu pielea 

- ați rupt sigiliul produsului, fie acesta sigiliul de pe ambalajul primar sau cel secundar, sau dacă produsul prezintă semne vizibile de zgârieturi sau pete care ar face dificilă revânzarea sa.

De asemenea, în cazul în care produsul prezintă urme de utilizare sau ambalajul este deteriorat în urma transportului de la dumneavoastră către noi, returul nu va fi acceptat.  

Dacă produsul returnat prezintă semne de deteriorare sau utilizare evidentă care ar face dificilă re-comercializarea acestuia, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea produsului returnat. Aceste reguli sunt deosebit de relevante în cazul produselor cosmetice, deoarece termenul de valabilitate al acestora începe odată cu deschiderea ambalajului, și utilizarea sau testarea lor poate crește riscul transferului de germeni sau virusuri către alte persoane

Returul produselor se face exclusiv prin intermediul firmelor de Curierat Rapid, cu excepția Poștei Române. Nu avem posibilitatea de a ridica coletele trimise de către dumneavoastră prin Poșta Română.

Nu avem posibilitatea preluării coletelor trimise cu ramburs la sediul nostru, așadar, avem rugămintea ca suma ramburs a coletelor să fie 0. Orice colet retur trimis cu ramburs va fi refuzat fără o notificare în prealabil.

Rambursarea contravalorii sumei integrale achitate de către dumneavoastră se va face în termen de 14 zile de la primirea coletului retur doar prin transfer bancar în contul IBAN specificat pe e-mail. 

We Velvet oferă retur gratuit în termen de 48 de h de la data primirii coletului în cazul în care:

produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (aici ne referim la culoare sau model)

Așadar, puteți solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu valoare diferită (cu plata diferenței sau rambursarea diferenței).

produsul prezintă defect

Produsele We Velvet trec prin mai multe filtre de verificare înainte de expediere, însă este posibil ca mici defecte să treacă neobservate. În acest caz, vă rugăm să ne contactați în termen 48 de h de la data primirii coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat.

Retur comenzi internaționale

În cazul în care doriți să returnați produsele comandate avem rugămintea să ne expediați produsele la următoarea adresă: Strada Principatele Unite nr.62, Sector 4, Bucuresti, Cod Postal 040165 , Telefon: 0758 726 265.

Contravalorarea produsului/produselor și costul transportului inițial vor fi restituite în contul dumneavoastră din care s-a făcut plata, prin intermediul Mobilpay. Returul din afara României este suportat de către client.

Pentru orice detalii referitoare la returnarea comenzii, ne puteți contacta pe e-mail la adresa hello@wevelvet.ro sau la numărul de telefon  0758 726 265.

Produsele comercializate de WE VELVET ACCESORIES S.R.L. sunt acoperite de o garanție de conformitate de 2 ani, conform Directivei Europene (OUG 140/ 2021). Această garanție asigură că produsele noastre sunt conforme cu contractul de vânzare și cu standardele aplicabile. În caz de neconformitate, clienții au dreptul la reparare, înlocuire, reducerea prețului sau rezoluționarea contractului. Pentru a solicita garanția de conformitate, vă rugăm să ne contactați și să furnizați documentul de achiziție sau numărul comenzii.

Pentru orice detalii referitoare la returnarea comenzii, ne puteți contacta pe e-mail la adresa hello@wevelvet.ro sau la numărul de telefon  0758 726 265.